FAQ

Is er een medewerker bij de photobooth aanwezig?

Er zijn altijd twee medewerkers aanwezig op uw evenement om alles voor u te regelen. U huurt bij ons niet alleen een stand, maar een complete service. Onze medewerkers zullen mensen ook aanmoedigen om een ​​reactie achter te laten in uw gastenboek.

Wat houdt onze complete service in?

Naast dat wij uw frames zorgvuldig voorbereiden, snappen wij dat het oog ook wat wilt. De photobooth moet een blikvanger zijn op uw event. Met oog voor detail zorgen wij er voor dat de achtergrond en photobooth volledig zullen matchen met uw thema.

In welke formaat worden de foto’s afgedrukt?

Onze printer drukt de foto’s af met een glossy finish in een 10x15cm, 15x10cm of 5x15cm (fotostrip) formaat.


Is er een aanbetaling vereist?

We vragen een aanbetaling van €100,00 om de huurdatum te garanderen.

Hoe lang duurt het om de photobooth op te zetten?

Het kan tussen de 30-40 minuten duren om op te zetten, we zullen ten minste een uur voordat de huurtijd van uw photobooth begint ter plaatse zijn, deze tijd is inbegrepen en wordt niet meegeteld als onderdeel van uw looptijd.

Kan de photobooth buiten staan? 

Ja! We hoeven alleen maar beschut en beschermd te zijn tegen wind, zon, regen, dauw en stof. Een partytent, veranda of terras is voldoende. Een vlakke grond garandeert de beste gebruikerservaring.